Jak objednat zboží

Zboží je možné objednávat přes e-shop (viz níže), ale i telefonicky, faxem nebo e-mailem. Stačí nám zaslat: Kód zboží, příp. odstín, počet kusů, kontaktní telefon a adresu, na kterou budete chtít zboží zaslat.

Pro nákup v e-shopu je nutné se zaregistrovat zde: REGISTRACE NOVÉHO ZÁKAZNÍKA
(pro správné vyřízení Vaší objednávky je nutné vyplnit všechny údaje označené hvězdičkou. Jméno a příjmení, Dodací adresu, e-mail a telefon. Dále přihlašovací jméno a heslo pod kterým se budete příště do internetového obchodu přihlašovat. V případě velkoobchodního prodeje pro kosmetické salony, maskérny apod. zadejte prosím fakturační údaje včetně IČ )
Pokud již máte registraci z dřívější doby můžete se rovnou přihlásit do e-shopu v pravém horním rohu (viz obrázek krok 1 - červená čára)



Nyní můžete začít nakupovat
U vybraného výrobku klikněte na tlačítko KOUPIT/ DETAIL. (viz horní obrázek krok 2.)
Zobrazí se podrobný popis výrobku s tabulkou na konci stránky.(viz obrázek níže)






Tabulka obsahuje seznam odstínů výrobku, u kterých je možno do ZELENÉHO POLÍČKA zadat POČET KUSŮ. Tedy místo 0 ks vyplníte požadovaný počet kusů u jednotlivých odstínů.



Poté stisknout tlačítko PŘIDAT DO KOŠÍKU. (viz horní obrázek krok 4.)


Zboží se takto zapíše do NÁKUPNÍHO KOŠÍKU, který je v pravém horním rohu. (viz horní obrázek krok 5.) (zobrazit košík můžete kliknutím na ikonu košíku nebo částku Kč.)


Odeslání nákupu:

Zobrazte NÁKUPNÍ KOŠÍK kliknutím na ikonu (v pravém horním rohu).
Pokud máte v nákupním košíku potřebné zboží, můžete v dolní části košíku stisknout tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU.

DOPORUČUJEME před odesláním zkontrolovat správnost doručovací adresy, (emailu a telefonu - potvrzení objednávky zasíláme emailem, telefonicky pouze v nutných případech).
Pokud se v košíku nachází zboží, které nechcete objednat stiskněte tlačítko SMAZAT (umístěné u každé položky na pravém konci tabulky)

Ihned po vašem odeslání je předána objednávka do našeho skladu. Standartně do 24 hodin proběhne příprava zboží k odeslání. V případě, že některé položky nejsou na skladu dostupné kontaktujeme Vás na email vyplněný při registraci. (případně telefonicky)

Tedy v ideálním případě máte zboží k dispozici během dvou až tří pracovních dnů. (V závislosti na dodacích lhůtách České pošty)